balığın yemi gecikti!

iğrenç bi hafta başlangıcı.hem antuanla kavga yaptık hem pazartesi hem gey patronum henüz büroya gelmedi hem sitedeki aksiliği çözemedim hemde feci şekilde açım
antuanla haftasonumuz güzl geçti.özellikle de dün gece.baya şehvet dolu bi geceydi.aslında aşk kokan konuşmalarımızı yaparken uyumuşm birden.ben bunu hep yaparım ve o bana hiç kızmaz.sonra gece uyandım. sabaha karşı 4 gibiydi saat.su içtim.antuanıda uyandırdım.önce beni sardı,sarmaladı,kulağıma güzel şeyler fısıldadı.sonra birlikte olduk.yaklaşık bi saat sürdü.yine yalvardım uyuyalım diye.çünkü kayıyodum yavaştan xD antuanı seviyorum.bana kızmadı hiç.içimde kaldı.bacaklarımın arasındaydı.uyuduk..
sabah onu da uyandırdım ve çıktım evden.yolda msjlaşırken yine uyudu dana'm =)bi saat sonra uyandı.kahvaltısı yaptı ve çıktı.
kavga yaptık sonra.heo bu feys yüzünden.ne boktan bi şey.aslında birazda antuanın suçu.gözlerim kapalı izliyorum onu.inanmak istemiyorum beni andatma fikrine ama yapıcak bunu sanırım..bi gün..o potansiyel onda da var her erkekte olduğu gibi.korkuyorum.beraber olduğumuz geceler uyurken onu izliyorum.benm o.veremem onu kimseye paylaşamam bile.onsuz olmak istemiyorum =/
açım
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
şimdi tam şuan placebo "without u im nothing" dinleyip düzüşmek isterdim
hayallerimin sığ sularında boşalmak ve gerçeklerin ortasında orgazm olmak..benm ateşli ayşem orgazm diyemez.bi garip tellafuz eder bu kelimeyi ve biz beni yıllar önce sırtımdan vurup,hala hiç bişey olmamış giibi davranan yavşak kankamla ona güleriz..bazı şeyleri özellikle de arkadaşlık üzerine yapılan piçliği unutmak benm için zor olur.ama o çabuk unutur ve beni onunla hiç bişeyimi paylaşmadığım için yerer..