BENİM

hüzünlü,kırılgan ve sıkıcıdır annem..çocuklarını sevgi kozasının içine alan biri değildir kesinlikle..bazen beni sevmediğini bile düşünürüm.ama anlık tepkilerinden anlarım ki sever beni.her anne gibi
herkesin ona inandığı ama kimsenin peşine takılmadığı müritsiz bir peygamber gibidir babam.çok zeki kıvrak zekalı anlayışlı çocuklarına tapan sırf bu yüzden intihrı bile düşünen bir adamdır
herşeyiyle benim yarım,bana tamamen zıt ama herşeyiyle beni tamamlayan,benim bi tane herşeyim var diyen herşeyim varlığım anlamım benim küçük kız kardeşimdir.o akıl karıştıran filmler gibidir.somuttur ama soyutlaşır her zamn.kendi olabilmesi için sadece tek bir kişi bile yeter ona kalabalığın içinde.saklanır çıkamaz ortaya kuytudadır hep.kırılgandır ama çok da güçlüdür.bana ablalık yapar küçük kız kardeşim
ve antuan..o hayallerimi gerçek yapan,fikirlerimi tamamen değiştiren,kötüyü söküp iyiyi aklıma diken,duygularıma yön veren,sadece kendim için yaşamaktan bıkmamı sağlayan,dudaklarının içinde boğulmaya can attığım,hassas,alıngan,yarı görünmez depresif yaşam
benim ailem
varlığım
sahip olduğum herşeyler onlar