bilinçaltıma kaçırdım

sevgili anjelik
ne güzel şarkıdır "kendinle kalırsın" dimi
sen dinledin mi
son günlerde dinlediğim en rahatlatıcı şarkı benm.gerçekleri yüzüne tokat gibi çarpıyo,biraz sarsıyo ama ruhunu sakinleştiriyo..kendinle kalıyosun işte öyle anlar geliyo ki yok senden başkası..kimse yaralarımı sarmaya uğraşmıyo.bazıları daha da deşiyo,tuz döküp yakıyo..
sen yapmazsn di mi anjelik ='( sen yapma anjelik kıyma bana

a-ha antuan da dersten çıktı.

valla bugn pek işim yoktu.çok sıkılıyorum arayan soran gelen gidende olmadı.film izlemeye karar verdim bende ."bir kadının seks günlüğü" tercihimdi.garip bi filmdi.öyle ahlak bozan cinsten diil.hatta azıcık msj bile veren tarzda.anlayana =/

antuan bugn tuhaf bişi söyledi anjelik oO bence ağzından kaçırdı bilmmiyorum..artık seks yapmayalım evlenene kadarr dedim.niye dedi.e günah dedim.harbiden ama korkuyorum.evlenmeden sex ne bilim kötü.hep araştırıyodum zaten belli de bişey,zina ya.yapmayalım en azından artmasn günahlarımız dedim ='( günahsa günah,aşk da günah,günahı bana..direnirsen tecavüz ederm günahı tam bana olur dedi oO çok kızgındı anjelikçiğim.ciddi olmadığını biliyorum ama korkuttu beni.bazen aklıma hep cem-münevver olayı geliyo.yani konu olarak değil final olarak.acaba ona o kadr güvenmiyor muyum?! bilmiyorum ki anjelik ya..öff..iki hafta daha uzak bana.sonra geliyo.belki yapmam.ciddiyim çünkü bu fikrimde.çok çok günah.
harbiden bilinçaltıma kaçırdım bugn..boka sardı blog..üzgünüm anjelik ='*