hoşgeldin terapist gey =)

takip edilmenin ne anlam taşıdığını bilmiyorum.açıkçası blog mantığını da anlamıyorum ve sorgulamıyorum (bkz:ilk yazıdır) yıllardır ümit ettiğim ve geç farkına vardığım bi defter blog benm için..herkesten sakladığım ama içimde biraz daha tutarsam patlicam bi duygu selini geçiriyorum bu deftere ben.kod adlarla tabi =) gün olur biri yakalarsa beni inkar edicem hepsini hehe =)


bi de benm blog açılmıyo bugn,göremiyorum sayfamı.umarım düzelir gün içinde

antuanıda paylaşmadan geçmek istemiyorum.bugn dehşet bi kavga yaptık.mailleştik.müşterim olmasaydı ağlıcaktım nerdeyse.ama nasıl beceriyosak hemen "barışıyoruz" =) hiç bi kavgamız 24 saat sürmemiştir kesinlikle...şimdi o da yoğun.konuşamıyoruz şuan.ama "hoşçakal karım"diyerek vedalaştı benmle houw ='/ ben ölürüm ona