günaydın antuan

ben yine dekolte giydim ve sen sorunca giymedim dicem.
çünkü dekolte anlayışımız birbirine uymuyo zira sen yavaştan benm çarşafa falan bürünmemi istiyor gibisin ve bu tavırların yüzünden her daim kavga çıkıyo.

herkes günlüğünü gece yatağa yatıp o tatlı mahmurluğa kendini bırakmadan yazar,bense günaydın diyerek başlıyorum.
gey patronumu bekliyorum.o bi kadınla evli fakat gizli bi gey..madem gizli sen nerden biliyosun derler adama -ki geylik böbürlenicek bi makamda diildir hani.ama benm patronum her akşam evine gitmeden odasında gey videoları izliyo.nan daha z önce baktım "gey ve kadın sex" diye anahtar girmiş google'a xD nasıl bir fantezidir anlamadım hem gey hemde kadınla sex xD tavizde vermiyo yalnız ahehahe

antuan "ahehahea"larıma kızıyo.öyle gülüş olmazmış samimi diilmiş.halbuki ben onu yazarkende öyle gülüyorum

annem dün akşamki cipsim için çilek kokuyo seninki,çilekli mi dedi.gülüncede bozuldu.halbuki çok da komikti ahehahe
antuan yok istediğim gibi gülebilirim

antuanla akşam fantezi yaptık ...uuuw... bu uzak kaldığımız dönemde denediğimiz bi yöntem.gerçi ben pek vakıf olamıyorum duruma.yine uykum geldi tam ortasında ve antuan da buna bozuldu.bide çok açık saçık cümleler kuruyosun herşeyim ya hoşuma da gitmiyo.zaten öyle cümleleri gözüm yarı kapalı okuyorum ben.bi de son zamanlarda da bana yaptığım eyleme başka bi ad verdin gözümden kaçmadı diil hani.
yapma beni öyle.hani ben senin çekirdek ailenin kadınıydım.böyle sev beni..sonra hayvan gibi sevişelim